Pages

WELCOME

Selamat Datang Poro Kadang Sederek Dulor-Dulor, Semoga Bermanfaat untuk kita semua, Amin....................................

08 June 2011

Mencintaimu Selamanya


Cinta Bertepuk Sebelah Tangan

Curhat ini  08, Juni 2011

Jika kita mencintai seseorang, kita akan selalu mendoakannya walaupun dia tidak mencintai kita.
mungkin aku dan dia tidak di takdirkan untuk bersama, selalu ada kebohongan di antara aku dan dia.
aku pikir slama ini dia menyayangiku seperti aku menyayanginya, trnyata aku salah, aku rela dia bersama orang yang
tidak dia cintai, bukan krna aku tak syg sama dia, justru krna aku syg sama dia aku memutuskan untuk menjauh darinya. Hanya Tuhan yang tau btapa sayangnya aku sama dia, dia tidak cantik dan tidak kaya tetapi aku menyayanginya spnuh hati karna kepribadiannya lah hatikku bisa luluh karnanya,,,,

0 komentar:

Post a Comment

Forum Komunikasi